Društveni mediji veliki su dio života mnogih tinejdžera, a povećano vrijeme provedeno na raznim platformama društvenih mreža ima dramatične učinke na ponašanje tinejdžera. Ponavljano izlaganje medijskim slikama koje prikazuju idealne živote, uspjehe i izgled može imati negativne dugoročne učinke na samopoštovanje koji počinju u predadolescenciji.
Opći cilj ovog projekta je utvrditi razine medijske pismenosti, samopoštovanja, anksioznosti, depresivnosti i stresa djece školske dobi s područja Grada Kutjeva, kao i odnos među navedenim varijablama, dok su specifični ciljevi povećati razinu medijske pismenosti djece, povećati svijest i kritičko razmišljanje o sadržajima na internetu, poboljšati mentalno zdravlje djece školske dobi te povećati ukupnu kvalitetu života putem socijalno - rehabilitacijskih i edukacijskih radionica, besplatnog psihološkog savjetovanja te ostalih projektnih aktivnosti usmjerenih na povećanje medijske pismenosti.
Na samom kraju projekta održat će se manifestacija „Lažne vijesti kroz povijest“. Manifestacija će se sastojati od natječaja za učenike od 11 do 15 godina s područja Požeško – slavonske županije na temu lažnih vijesti, online kviza i završne svečanosti na kojoj će biti izloženi radovi svih učenika te proglašeni pobjednici izabrani od strane stručnog žirija koji će biti i prigodno nagrađeni.
Obilježeni 6. Dani medijske pismenost
U sklopu projekta „Medijska pismenost, slika o sebi i mentalno zdravlje adolescenata“, koji je sufinanciran od strane Agencije za elektroničke medije, obilježili smo 6. Dane medijske pismenosti u Osnovnoj školi Zdenka Turkovića u Kutjevu. Održali smo edukacijske i socijalno-rehabilitacijske radionice s djecom u dobi od 10 do 15 godina s ciljem podizanja svijesti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima. Tako smo kroz edukacijske radionice upoznali djecu s društvenim mrežama i njihovom pozitivnom i negativnom utjecaju na živote, upozorili ih na opasnosti koje se pojavljuju na internetu, upoznali ih s važnim pojmovima koji su neophodni za korištenje interneta te skrenuli pažnju na lažna predstavljanja i lažne vijesti kojima internet obiluje i koji mogu imati značajan negativan utjecaj na samopoštovanje djece i razvijanje pozitivne slike o sebi. Socijalno-rehabilitacijskim radionicama smo na kreativan i zanimljiv način poticali djecu na kritičko razmišljanje o sebi i medijima te smo na kraju kratkim kvizom znanja potvrdili stečena znanja.
Aktivnosti u sklopu projekta „Medijska pismenost, slika o sebi i mentalno zdravlje adolescenata“, koji provodimo zajedno sa našim partnerima Osnovnom školom Zdenka Turkovića i Gradom Kutjevom u punom su jeku. Kontinuirano provodimo edukacijske i socijalno-rehabilitacijske radionice, pa smo tako ovih dana pričali o influencerima, o istini koja se krije iza kamera te njihovom utjecaju na djecu i adolescente. Također smo se upoznali sa pojmom algoritma koji je izuzetno važan u svijetu društvenih mreža, osobito influencerima. U sklopu radionica odgledali smo i film "Fake Famous" koji je pružio puno bolji uvid o njihovom stvarnom životu, načinu stjecanja slave te pravoj istini iza kamera.
Ovaj projekt sufinanciran je od strane Agencije za elektroničke medije.
U utorak, 12. rujna u Osnovnoj školi Zdenka Turkovića u Kutjevu održan je kviz na temu "Koliko poznaješ internet". Na kvizu je sudjelovalo ukupno 20 učenika od 5. do 8. razreda u pratnji svojih mentora i to iz Osnovne škole Stjepana Radića Čaglin, Osnovne škole Dobriše Cesarića iz Požege te Osnovne škole Zdenka Turkovića iz Kutjeva. Ovaj kviz održan je kao završna aktivnost projekta te nas veseli da su se, uz školu domaćina, uključile i druge škole iz Požeško-slavonske županije te pokazali svoje znanje o internetu.
REZULTATI KVIZA ZNANJA - Konačan poredak
ZAVRŠNA MANIFESTACIJA - NAGRAĐENI NAJBOLJI POJEDINCI
Offline Website Software